.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بهره برداری و کلنگ زنی هزار میلیارد تومانی در بهشهر با حضور رئیس جمهور
فرماندار شهرستان بهشهر گفت: با حضور رئیس جمهور در مازندران، هزار میلیارد تومان پروژه های عمرانی و تولیدی در بهشهر کلنگ زنی می شود.

به گزارش شمال نیوز، سید خالق سجادی اظهار کرد: در هفته جاری استان مازندران و شهرستان بهشهر میزبان ریاست جمهور و هیات دولت است و در این حضور پر خیر و برکت در سال اقتصاد مقاومتی، اشتغال و تولید که مورد تاکید و دغدقه رهبری بوده؛ شاهد افتتاح و کلنگ زنی پروژه های عظیمی هستیم که مردم شهرستان بهشهر سال ها منتظر این اتفاق تاریخی بودند.

وی با بیان اینکه کلنگ زنی پروژه احداث شهرک صنعتی هزار هکتاری شرق مازندران در شهرستان بهشهر با حضور رئیس جمهور برگزار می شود، افزود: با استقرار صنایع مادر در این شهرک صنعتی عظیم از مهاجرت جوانان تحصیل کرده به استان های دیگر جلوگیری می شود و شاهد اشتغال بالای جوانان متخصص و نیروهای کار شهرستان در سال های آینده در این مجموعه هستیم.

سجادی ادامه داد: شهرک صنعتی هزار هکتاری شرق مازندران با اشتغال زایی برای بیش از هزار نفر و اعتبار 300 میلیارد تومان بابت هزینه خرید و ایجاد زیرساخت از جمله برق رسانی، گاز رسانی، آبرسانی و تامین سیستم تصفیه خانه و سایر نیازمندی های اولیه برای حضور صنایع از سوی شرکت شهرک های صنعتی در حال انجام است.

فرماندار بهشهر خاطرنشان کرد: از دیگر پروژه های قابل افتتاح و کلنگ زنی شهرستان بهشهر که با اعتبار دولتی و سرمایه گذاری بخش خصوصی موجب ایجاد اشتغال و شکوفایی اقتصادی منطقه می شود کلنگ زنی و افتتاح متمرکز و همزمان بیش از 13 پروژه در شهرستان بهشهر با اعتبار یک هزار و 148 میلیارد تومان و اشتغال مستقیم برای یک هزار و 911 نفر است که یک سوم کل سرمایه گذاری استان مازندران در سفر  ریاست جمهوری به پروژه های شهرستان بهشهر اختصاص داده شد.

سجادی گفت: افتتاح و کلنگ زنی 11 پروژه در منطقه ویژه اقتصادی و بندر امیرآباد به میزان 833 میلیارد تومان اعتبار دولتی و بخش خصوصی با یک هزار و 711 نفر اشتغال که شامل احداث 6 پست اسکله و حفاظت دیواره ای، آبراهه و لایروبی، دیوار حفاظت ساحلی اراضی شرقی، احداث سیلوی غلات(شرکت های زر ماگارین و عصر متین)، احداث مخازن روغن خوراکی، تجهیزات عملیات تخلیه و بارگیری، احداث انبار سرپوشیده(هزاره سوم مازندران)، احداث کارخانه پارکت، ورق فشرده سبک و درب چوبی(شرکت آرین سینا)، احداث کارخانه ام دی اف آرین شیمی، مجتمع کاغذ تبریز و عملیات اجرایی اتصال اسکله رو رو ریلی بندر امیرآباد به شبکه راه آهن سراسری کشور است.

وی عنوان کرد: افتتاح پروژه چهار بانده کردن جاده رستمکلا به بندر امیرآباد با اعتبار 15 میلیارد تومان از دیگر پروژه هایی است که با حضور ریاست جمهور در هفته جاری برگزار می شود. /ایسنا


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000292393
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.063 seconds.